måndag, juni 21

Korg.


Lessen men inspirationen att baka kakor kom aldrig.
Får ta tag i det i morgon.
Jag hade lite rensning bland papper och hittade ett mönster på dessa korgar.
Så det tog liksom över.
Jag hade alla storlekar på virknålar utom tian, så jag kvistade över till grannen och lånade en.
Hos Gunilla finns allt man behöver;)
Har ju så sjukt mycket trikågarn i vävstugan som jag fått av en dam som inte skulle väva mer.
Har vävt massa mattor av garnet, men det finns ju en hel del färger som inte räcker till en hel matta.
Så lite korgar kan man ju göra av garnet.
Handtagen fanns inte på mönstret men jag tyckte det blev bra.
Tanken är att man ska ha korgarna i badrummet och fylla med divers flaskor och handukar, kanske toapapper.

1 kommentar:

Tessen sa...

Oh.... en sån vill jag ha!!!:o)

Den var ju super söt.

Nu är det dags att börja marknadsföra dig.....
Slänger ut länken till alla på jobbet i morgon! :o)

Puss T

Välkommen