måndag, september 6

Skräp mm.

Nu har vi varit en vända till tippen igen, vända nr 7.
Vi har en släpa med höga galler så det får plats en del.
Jag är en slängare mannen är en samlare;)
Jag njuter, mannen han ............... lite ångest har han men jag tröstar honom lite och njuter:)
Eric (sonen) med sin gulliga och underbara söta flickvänn har varit hemma i helgen, dom har lagat mat och fixat medans jag har slängt massa kläder mm.
Men sonen har ju ärft pappis samlande så han rev i säckarna och la beslag på det ena och det tredje till Katts (flikvännen) förtret.
Men vi kvinnor är ju inte födda i farstun, det är bara att trolla bort grejerna fort till tippen, oooopppppps så det kan bli;)
Tack för all hjälp i helgen Eric och Katerina.

1 kommentar:

Evas Pyssel sa...

Slänga eller spara ....det är frågan. En del kan vara så rysligt bra att ha ....efter ett tag. Och då undrar man vart det tog vägen. Gissa vilken typ jag är !!!// Eva

Välkommen