måndag, november 15

Kärringsvabba.


Nu har jag inte varit så aktiv här bloggen, förlåt.
Men mitt liv har bestått i kärringsvabba, klemakteriet, vallningar...............
Vad säger man.
Tillslut for jag in till hälsokosten, förklarade problemet och fick, köpte dessa tabletter.
Dom är stora som bara den, men det är bara att svälja.
Dom HJÄLPER, jag är mäkta imponerad.
Livet har vänt om ack så sakterliga.
Av någon anledning så har jag fått för mig att jag inte vågar äta östrogen, men hälsokosten hade några piller som kom från växtriket.
Så varför inte prova, det kunde ju inte bli värre.
Och dom funkade.
Tack, tack.
Livet återvänder så smått;))))))
Man känner sig ju kanska ensam i detta problem, men när man börjar prata runt så............................. ensam är man inte.
kramisar Lena som är på väg tillbaka;)

2 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Det där är säkert inte roligt och jag har (peppar,salt !) kommit lindrigt undan sådana problem. Istället stoppar jag östrogentabletter någon annanstans och det har verkligen hjälpt mig. Fasen vad mycket vi har att dras med !!! Ha en härlig dag !!!! // Eva

Carina sa...

Morning...

Ja dessa svallningar verkar vara ett stort problem för många helt klart o obehagligt. De är svårt o veta vad man ska göra o inte då buden ändras i mellan varven.

Hur gick de med pastan då hitta du nå kul i skafferiet ;*)

Välkommen